سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقوط مینی بوس با 15 سرنشین در دره کوه هماگ

ارسال شده توسط خبرنگار در 91/4/25:: 11:48 صبح

 

صبح روز پنجشنبه گروهی نوجوانان و جوانان از سوی یکی از کانون فرهنگی شهر بندرعباس جهت اردوی تفریحی با دو دستگاه مینی بوس به سمت هماگ حرکت می کنند که یکی از خودروها حامل دانش آموزان دچار سانحه شد و به داخل دره سقوط کرد که دو کشته و 14 مصدوم به همراه داشت.

 به گفته یکی از مصدومین حادثه : در یکی از گردنه های کوههای هماگ در منطقه سیاهو بندرعباس مینی بوس دیگر قادر به حرکت با دنده سنگین نبود راننده پس از توقف و بازدید وضعیت خودرو مجددا حرکت می کند، زمانیکه به جاده صاف رسیدیم مینی بوس با دنده سه حرکت می کرد که متاسفانه زمانیکه به سراشیبی تند و یک پیچ رسید راننده توانایی کنترل مینی بوس را از دست داد و به شدت با یک صخره برخورد کردیم در این حین تعدادی از مسافرین از پنجره های مینی بوس به بیرون پرتاب شدندو مینی بوس به ته دره سقوط کرد.

 

  ادامه مطلب...

کلمات کلیدی :


مشکل بنزین در سیاهو حل شد

ارسال شده توسط خبرنگار در 91/4/20:: 10:39 صبح

بعد از سالها سختی و مشکلات حمل بنزین با گالن بشکه و ... پمپ بنزین سیاهو با 2 پمپ فعال مجهز راه اندازی شد .

در همین راستا پمپ بنزین دوراهی فین هم با عرضه گازوئیل و بنزین به بهره برداری رسید .

طی سالهای گذشته تاکنون مردم منطقه سیاهو به دلیل عدم وجود بنزین و گازوئیل با مشکلات زیادی روبرو می شدند از قبیل مشکلات در عرصه کشاورزی که با نبود سوخت محصولاتشان به موقع به دست مصرف کننده نمی رسید.

یکی دیگر از مشکلات عدم دسترسی آسان به شهر جهت درمان و سایر امورات بود که بحمدالله این مشکلات به کمک مسئولان منطقه رفع گردید و امید است سایر مشکلات منطقه هم به مانند مشکل سوخت برطرف گردد.

ساعات کار پمپ بنزین سیاهو در طول روز تا پاسی از شب می باشد امیدواریم در آینده ای نه چندان دور این پمپ بنزین فعالیت خود را بصورت شبانه روزی انجام دهد.



کلمات کلیدی :

دستگیری زورگیران و اخلالگران در سیاهو آغاز می گردد

ارسال شده توسط خبرنگار در 91/4/11:: 1:56 عصر

بزودی با زورگیران و اخلاگران امنیت اجتماعی در سیاهو برخورد جدی خواهد شد.

به گفته یک منبع آگاه بزودی با زورگیران و اخلالگران امنیت اجتماعی در سیاهو برخورد جدی خواهد شد.

چندیست زورگیران ، ارازل و اوباش که خود اهل سیاهو هستند موجب بر هم زدن آسایش مردم منطقه شده اند و مردم خواستار برخورد جدی با این افراد شده اند.



کلمات کلیدی :

طیور در سیاهو می میرند

ارسال شده توسط خبرنگار در 91/4/11:: 1:42 عصر

بنا به دلایل نامشخص طیور در سیاهو می میرند به گفته اهالی نوعی بیماری در بین طیور باعث تلف شدن این موجودات شده و تا کنون چاره ای برای رهایی از این بیماری پیدا نشده است.

مصرف گوشت پرندگان در این منطقه تا اطلاع ثانوی منع شده و کسی از گوشت مرغ محلی استفاده نمی کند.

 

 



کلمات کلیدی :

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    خبر و رسانه