سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فینی ها بدنبال شهر شدن فین

ارسال شده توسط خبرنگار در 91/5/28:: 1:58 عصر

بعد از گذشت ماهها از جدایی سیاهو از فین مردم فین به فکر تبدیل از بخش به شهر شده اند تا بتوانند بعد از ماهها خلوتی منطقه شان دوباره روی شلوغی را در فین ببینند آن هم با خیال زیر پوشش بردن منطقه سیاهو و جدایی سیاهو از بخش مرکزی بندرعباس

چندی پیش خبری مبنی بر شهر شدن فین در خبرگزاری مهر درج شده بود :

خبر گزاری مهر :استاندار هرمزگان گفت: بخش فین در آینده نزدیک به شهرستان ارتقا خواهد یافت.

اما با توجه به بن بست بودن فین و عدم قابلیت فین به تغییر وضعیت از بخش به شهر این امکان تا چندین سال دیگر وجود نخواهد  داشت .

 



کلمات کلیدی :

30 روز بی آبی با زبان روزه در درگز

ارسال شده توسط خبرنگار در 91/5/8:: 3:31 عصر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار سیاهو از روستای درگز نزدیک به یک ماه است که آب شرب درگز سیاهو قطع شده و مردم جهت تامین آب مصرفی خود از قنات ها و چشمه های منطقه جهت مصرف شرب خود اقدام می کنند.

آب مصرفی و لوله کشی درگز از طریق یک حلقه چاه عمیق در ضلع جنوبی این روستا با عمق حدوداً 200 متر با پمپ برقی به سمت منبعی در ارتفاعات روستا هدایت می شود .

مردم درگز با توجه به اینکه آب به صورت شبانه روزی نمی باشد مجبور به ذخیره آب در حوضهای کوچک خانگی می شوند که خود عامل بروز بیماریهای منتقله از آب و... می گردد همچنین آمار تلفات جانی ( غرق شدگی در حوض های خانگی ) نیز در این زمینه که بیشتر کودکان زیر 6 سال می باشند گزارش شده است.

آب در روستای درگز بصورت هفته ای نیم الی یک ساعت می باشد.

 

 



کلمات کلیدی :

آبادانی روستاهها یا فقط حضور در مجلس

ارسال شده توسط خبرنگار در 91/5/3:: 10:47 صبح

بطور خلاصه بگوییم نمایندگان محترم مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی قبل از انتخابات با حضور در بین مردم منطقه در خصوص آبادانی منطقه مشکلات کشاوری ، راه ، مسکن ، اشتغال و ... وعده هایی را به مردم دادند و رفتند آیا به این وعده ها تا چه اندازه جامه عمل پوشاندند و می پوشانند.

سکوت نمایندگان در مجلس نشان از چیست ؟ آیا نمایندگان محترم به یاد حضورشان در بین مردم هستند یا خیر؟ شاید هم دارن کارهایی میکنند ولی اطلاع رسانی نمی شود. مردم منطقه میگویند ما که چزی نمی بینیم و تا کنون تغییری را احساس نکردیم.

جا دارد از همین جا از نمایندگان عزیز خواهش کنیم به یاد مردم محروم در روستاههای استان هرمزگان باشید.

پیروز و سربلند باشید         

یادداشت هفته 



کلمات کلیدی :

سیاهو در حال بهسازی است

ارسال شده توسط خبرنگار در 91/5/3:: 10:36 صبح

سیاهو به عنوان مرکز منطقه ای خوش آب و هوا تا کنون دارای بافت شهری زیبایی نبوده و محلات آن با فاصله بسیار زیاد از هم و پراکنده کوچه هایی خاکی و با مشکل کم آبی این منطقه را به نقطه ای دور از آبادانی بدل کرده بود.

اما مسئولان منطقه به فکر چاره ای شده اند تا کمی چهره ی سیاهو را از این وضعیت تغییر دهند و محیطی درخور شان مردم منطقه بسازند .

فضای سبز داخل بلوار ، جدول بندی معابر ، ساخت مراکز تفریحی ، تجاری و فرهنگی از جمله امکاناتی است که در حال انجام است.

امیدواریم سیاهو روز به روز زیباتر و محیطی برای تفریح مردم و گردشگران استان و کشورمان تبدیل شود. 



کلمات کلیدی :

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    خبر و رسانه