سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقوط مینی بوس با 15 سرنشین در دره کوه هماگ

ارسال شده توسط خبرنگار در 91/4/25:: 11:48 صبح

 

صبح روز پنجشنبه گروهی نوجوانان و جوانان از سوی یکی از کانون فرهنگی شهر بندرعباس جهت اردوی تفریحی با دو دستگاه مینی بوس به سمت هماگ حرکت می کنند که یکی از خودروها حامل دانش آموزان دچار سانحه شد و به داخل دره سقوط کرد که دو کشته و 14 مصدوم به همراه داشت.

 به گفته یکی از مصدومین حادثه : در یکی از گردنه های کوههای هماگ در منطقه سیاهو بندرعباس مینی بوس دیگر قادر به حرکت با دنده سنگین نبود راننده پس از توقف و بازدید وضعیت خودرو مجددا حرکت می کند، زمانیکه به جاده صاف رسیدیم مینی بوس با دنده سه حرکت می کرد که متاسفانه زمانیکه به سراشیبی تند و یک پیچ رسید راننده توانایی کنترل مینی بوس را از دست داد و به شدت با یک صخره برخورد کردیم در این حین تعدادی از مسافرین از پنجره های مینی بوس به بیرون پرتاب شدندو مینی بوس به ته دره سقوط کرد.

 

 

به گفته یکی از مسئولان اورژانس بندرعباس : اهالی منطقه با اورژانس 115 تماس گرفتند و با حضور به موقع اهالی منطقه سیاهو پس از اطلاع از حادثه به همراه پزشک درمانگاه به کمک حادثه دیدگان آمدند و اگر کمک اهالی منطقه سیاهو نبود کار امداد رسانی ساعتها به طول می انجامیدکه جای تقدیر  و تشکر دارد. 

 "شریفی" با اشاره به وقوع حادثه مینی بوس مذکور گفت : ساعت 9 و 38 دقیقه صبح این حادثه به اورژانس 115 اطلاع داده شد که اولین آمبولانس پایگاه جاده ای قطب آباد جهت امداد رسانی به محل اعزام گردید و در همین راستا آمبولانس های پایگاه گنو   ایسین و بندرعباس نیز به محل عزیمت کردند .

"شریفی "خاطر نشان کرد : آمبولانس امداد جاده ای هلال احمر نیز مصدومان را به بیمارستان اعزام نمود.

وی صعب العبور بودن منطقه را یکی از مشکلات امداد رسانی به مصدومان دانست و افزود: در این ارتباط اهالی منطقه با نیروهای امدادی همکاری لازم را داشتند. 



کلمات کلیدی :

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    خبر و رسانه