سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 دانش آموزان مدرسه راهنمایی "شریعتی" دهستان سیاهوی بندرعباس پس از 28سال با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار سیاهو :دانش آموزان و معلمان سال تحصیلی 66-65مدرسه راهنمایی شریعتی سیاهو با اجتماع در کنار یکدیگر،به بیان خاطرات دوران تحصیل پرداختند.

حضور معلمان این آموزشگاه در کنار دانش آموزان دیروز که هرکدام در مسوولیت های مختلف به ایفای خدمت مشغولند ازنکات جالب این همایش خاطره انگیز بود.

دراین برنامه ی زیبا، دانش آموزان سابق ،خاطراتی از سال65وکلاس درس بیان کرده و در میان گریه های شوق از معلمان و مدیرخود تجلیل کردند.

دانش آموزان گذشته این مدرسه که اکنون دارای مدارج تحصیلی عالی دکتری، کارشناسی ارشد وهمچنین کارشناسی هستند در سالهای اخیر الگوی مناسبی برای دانش آموزان این منطقه شده اند.

به گفته محمد عامری سیاهویی، یکی از اولین دبیران راهنمایی، هم اکنون بیش از 2هزار نفر در منطقه سیاهو از تحصیلات کارشناسی تا دکتری برخوردارند که این ظرفیت نقش مهمی در توسعه نیروی انسانی استان ایفا می کند.

در این آیین سید هاشم حسینی یکی از دبیران سالهای دور این منطقه، به بیان شراط سخت تحصیل در آن ایام و سخت کوشی دانش آموزان جهت گذراندن مدارج تحصیلی پرداخت.

وی تاکیدکرد: بدون شک رشد و توسعه فرهنگی دراین منطقه درسایه توجه جدی به امر آموزش و پرورش است.

قابل ذکر است: اولین مدرسه رسمی آموزش و پرورش در سیاهو در سال 1313 با معلمانی به نام های نورایی و شریفی فعالیت خود را آغاز کرد و سالهای بعد توسط غریب عامری و مرحوم لاله زاری این روند ادامه یافت.

اولین مدرسه راهنمایی نیز در سال 1357 تاسیس شد واولین دبیران آن بشیری،سیدهاشم حسینی،مظفر عامری سیاهویی،محمد عامری سیاهویی،ماشااله محمد زاده وعبدالغنی افسری بودند.



کلمات کلیدی :

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    خبر و رسانه