سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصرف غیرمجاز به بستر و حریم رودخانه های سیاهو تخریب شد

ارسال شده توسط خبرنگار در 92/6/4:: 12:25 عصر

مدیرعامل آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: در اجرای تبصره چهار ماده دو قانون توزیع عادلانه آب و به منظور جلوگیری از تجاوز به بستر و حریم رودخانه‌های استان، شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان با هماهنگی و دستور مقام قضایی اقدام به تخریب تصرفات غیرقانونی کرد.

محمدباقرحیدری با اشاره به مسئولیت خطیر شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان در حراست و مراقبت از حقوق دولت و مردم، گفت: یکی از وظایف عمده این شرکت محافظت از جان و مال مردمی است که ممکن است در اثر سهل‌انگاری و زیاده‌خواهی بستر رودخانه‌های استان را محل مناسبی برای کسب درآمد پنداشته، از عواقب خطرناک این اقدام آگاه نباشند و در هنگام وقوع سیلاب‌های فصلی موجب بروز خسارات جانی و مالی به شهروندان را فراهم کنند.

حیدری ضمن قدردانی از هماهنگی‌های بعمل آمده میان دستگاه قضایی، نیروهای انتظامی و این شرکت یادآور شد، تلاش برای رعایت قانون و قانون‌مداری همه شهروندان می‌تواند عامل مهمی در حفظ شرایط طبیعی و اقلیمی استان باشد.

وی با بیان این مطلب که شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان به همه سودجویان و متضرران به حقوق دولت هشدار داد برای جلوگیری از تجاوز تصرف به بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های شهرها و روستاهای استان هماهنگی لازم با مراجع قانونی انجام شده است.

 



کلمات کلیدی :

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    خبر و رسانه