سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبرسانی روستاهای سیاهو نیاز به تخصیص اعتبار دارد

ارسال شده توسط خبرنگار در 92/8/4:: 8:32 صبح

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: تکمیل مجتمع آبرسانی سیاهو جهت تامین آب شرب روستاهای کووه ایی علیا، سفلا، کلاتک، رودشور و پاپمپ جلالی به بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

"عبدالحمید حمزه پور" با بیان اینکه فاز اول مجتمع سیاهو با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد انجام شده است اظهار داشت: حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق در زاکین، لوله گذاری به طول 8 کیلومتر و احداث سه مخزن انجام شده که این پروژه از پروژه های اولویت دار به شمار می رود و به محض تامین اعتبار تکمیل خواهد شد  . 

 

وی با بیان اینکه آب در روستاهای مذکور بصورت جیره بندی و از طریق ذخیره در استخرهای سیمانی و تانکرهای خانگی انجام می شود تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی هفته ای یک روز و با توجه به درخواست اهالی نسبت به پر کردن مخازن خانگی اقدم می کند  .

حمزه پور یادآور شد: در شمال سیاهو یک حلقه چاه برای تامین آب شرب حفر شد که متاسفانه به دلیل شوری غیر قابل استفاده شد و تنها مکان مناسب برای حفر چاه زاکین پیش بینی شده که آن هم بدلیل امکان شور شدن سایر چاه ها از سوی نهاد مربوطه مجوز حفر چاه صادر نمی شود  .

وی اضافه کرد: در این راستا آب شیرین کن سیاهو نیز در دست اقدام است که از طریق رودخانه جاماش آب شرب مجتمع سیاهو را تامین می کند.

حمزه پور تاکید کرد: ادامه اجرا و تکمیل پروژه های آبرسانی نیازمند تامین اعتبار لازم است که امیدواریم هر چه زودتر مصوبات عملیاتی شود.



کلمات کلیدی :

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    خبر و رسانه